Friday 24 February 2012

MODE PERASAN!!!!!hehehheh....

MACAM SHIELA AMZAH KER????
   Hehehe....kenal kan SHIELA AMZAH??Kalau x kenal,sah-sah lah macam katak dalam tempurung...Shiela nie anak kepada penyayi ND LALA... alaa...yang dok femez dengan lagu rakyat tue..jap aa...nie aku bagi tengok dier punyer gambar n gambar aku ok....                         
SHEILA AMZAH
ITZ ME!!!
ITZ ME AGAIN...HUHUHU....
    Hehehhe.......bukan ape,kat tempat kerja aku bnyak sangat lah orang cakap aku mirip sheila amzah sikit2....huhuhu....ade ker..????mulanya memang aku tak minat pun...dr dulu kalau orang cakap aku macam shiela amzah aku mesti tak suka punyer....tapi aku memang mengakui aku minat giler kat single dier yang tengah hitz skarang nih..... PATAH SERIBU.... 
   Adik perempuan aku minat sangat lagu tue sampaikan hari-hari dia dok melalak lagu tue,tak kira lah kat dalam toilet...Dan ini juga yang telah merangsang minat aku dengan PATAH SERIBU tue...Hehehehhe...korang rase pulak????huhuhu...Tepuk dada tanyer selera....suke2 je nak perasan...Bagi menyatakan minat aku kat lagu nie,aku nak tujukan khas lagu nie kat BLOG aku yang x seberapa nie...
PATAH SERIBU BY SHEILA AMZAH
Walau kau tiada di sini

Ku tetap ingat semua pesanmu
Ku hidup seolah-olah kau masih ada
Bisikan kata kepadaku
Bilakah kau akan utuskan surat buatku
Aku terus menunggu tibanya kata cintamu
oh.. patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi
Biar pergimu tanpa relamu
Namun hatiku tetap rasa
Kejamnya kau meninggalkanku dengan nota-nota
Cinta buat kita berdua bila kan ku bisa menerima ketiadaanmu
Kan ku bakar semua hapuskan semua kenangan
Patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi
Sayangku mohon padamu
Segera tinggalkanku
Pergilah kau ke tempat yang kau tuju
Pasti ada hikmah buatmu dan juga buat diriku
pergilah..... :)
   Cukuplah kan dah seiraz sikit tue..hehehhe....suara tue kalau dah seiras sikit kan best...huhuhu...dapat lah aku buat single jugak....tapi takder bakat la... (*__^)
Kat sini jugak aku nak lampirkan sekali video clip PATAH SERIBU die...hehe...
ENJOY IT !!!!!!!!!

1 comments:

fiefiey radieylla said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment