Saturday 22 June 2013

Itz Her..... One of My Bestfriend.....

THAT GURL

                      Since aku free lah sangat and dah singgah kat blog yang kiut miut nie...haha,perasan la.. Aku nak story sikit la pasal my new gurl nie....... Her name is Arni Anak Jamit.... Beautiful girl and sweet of coz she is.... Tp xyah la nak memuji depan dia,nanti tak pasal senyum jer sorang2 pulak... Orang Bintulu n Ibanese...... Best jugak rapat dengan dia nie eventhough baru satu sem...... Thanks dear coz have been my Sweet Sister....
                     Kadang-kadang tipulah kalau xda tergigit lidah antara kami..... Tapi,we oready making a promise, MENGALAH JIKA SALAH..... Itu adalah dasar persahabatan yang berpanjangan kan.... Aku memang sangat2 sayang kat dia nie..... sangat2 seperti aku sayang kat AIDA HAFIZZA,NAPSIAH,NURASYIKIN,NURHAFIZA,& NURSYILA..... Hilang mereka susah lah hidup aku..... Thanks Arni for our great friendship....... forever never ends....
                     Semoga impian kita di KKAK akan sama2 mencapai kejayaan....Amin.... Setiap kisah suka dan duka kita kongsi bersama.... Love u sista..... 


ME & ARNI


ROOMATES YANG HEBAT

             Saya sayang sangat2 roomates saya nie....... Love them very much...


Joanne, Arni, Me & GEE

all of us


THE BESTFRIENDS FOREVER


AIDA & ME

ME, NAP, & EEIN

ARNI,ME,JOANNE & GEE





0 comments:

Post a Comment